Regulament oficial – Crosul Primăverii

 

Regulament Crosul Primaverii

“Crosul Primaverii”

 

 

Data: 29 MAI 2016 orele 10.00

Organizator: Primaria Navodari

Locul de desfasurare : Oras Navodari

Participanti: locuitori din orasul Navodari

Activitate: cros pe raza orasului Navodari

Inscriere:se va face incepand cu data de 09.05.2016 pana la data de 29.05.2016 ora 09.00

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORII SI REGULAMENTUL OFICIAL AL COMPETITI

Evenimentul este  destinat incurajarii sportului ptr toti din cadrul proiectului“Ziua mondiala fara fumat” initiat de Primaria Navodari.

.

Participantii la Competitie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile din prezentul Regulament Oficial al Competitiei (denumit in continuare “Regulament Oficial”).

Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, fiind disponibil in mod gratuit oricarui solicitant pe site-ul oficial Primaria Navodari si la locul de desfasurare a Competitiei.

Prin participarea la aceasta Competitie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial si ale legislatiei in vigoare aplicabile si sa semneze declaratia pe proprie raspundere pusa la dispozitie de catre Organizatori cu ocazia inscrierii, precum si in ziua concursului, la momentul validarii inscrierii.

 

SECTIUNEA 2. PERIOADA SI ZONA DE DESFASURARE A COMPETITIEI

2.1. Data si locul desfasurarii Competitiei:

Competitia va avea loc in ziua de duminica 29 mai 2016, incepand cu ora 10.00 in Navodari (zona de start si aria de concurs sunt marcate pe harta oficiala de pe site). Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica data evenimentului in cazul in care aspecte neprevazute impun aceasta schimbare.

Startul si sosirea in/din competitie vor fi amenajate la stadion ,,Flacara’’. Inscrierea/validarea inscrierii la competitie si festivitatea de premiere vor avea loc in aceeasi zona de start/sosire.

Traseul de desfasurare a intrecerilor va fi insemnat cu banda de delimitare si va avea in anumite puncte, stabilite anterior ,persoane din partea organizatorilor, comisari de traseu. Acestia sunt responsabili pentru parcurgerea traseului in deplina siguranta de catre toti competitorii, precum si cu respectarea de catre concurenți a regulilor prevazute in prezentul regulament.

Competitia se desfasoara conform mecanismului Competitiei, asa cum este acesta detaliat in Sectiunea 3 din prezentul Regulament.

SECTIUNEA 3. MECANISMUL COMPETITIEI

3.1. Participantii si desfasurarea Competitiei

Aceasta competitie se adreseaza tuturor amatorilor pasionati de alergare, persoanelor carora starea de sanatate le permite o alergare pe o distanta mentionata.

Competitia va cuprinde 3(trei )curse:

  1. family-run cursa de 400m(stadion Flacara)
  2. copii 10-14ani cursa 800m(stadion Flacara)
  3. copii 14-18ani cursa de 1600m(stadion Flacara)
  4. 18-50+ ani cursa 4km.

 

3.2. Traseul de concurs 18-50+ este urmatorul:

Traseul de concurs este :start/sosire la stadion ,,Flacara’’-str.Constantei-str.Nuferilor-str.Delfinului-str.Plopilor-Sens giratoriu Kaufland-str Randunelelor-str.Albinelor-str.Constantei-Stadion Flacara

O harta exacta a traseului poate fi gasita pe site-ul oficial al Primariei Navodari

Traseul de concurs va fi semnalizat de catre organizatori prin benzi de delimitare-garduri si va fi supravegheat de comisari (arbitri) de cursa, amplasati in diferite puncte ale traseului.

3.4. Inscriere

Inscrierea participantilor se va face la secretariatul bazei sportive stadion Flacara,sau  la numerele de telefon 0727106850 si 0720533555 si pe site-ul ,,clubsportivnavodari.ro’’ la rubrica ,,inscrie-te’’

Data limita pentru inscrieri este 28 mai . Se vor face inscrieri in ziua evenimentului doar in limita locurilor disponibile in intervalul orelor 08.00-10.00.

3.5. Nu se percepe taxa

3.6. Toti concurentii vor completa si semna o declaratie pe propria raspundere ca sunt apti din punct de vedere medical pentru a participa la competitie.

Este interzisa participarea la competitie/eveniment a persoanelor care au asupra lor bauturi alcoolice/substante interzise sau care se afla sub influenta acestora, a persoanelor care au asupra lor arme de orice fel, materiale explozive sau incendiare, substante iritant-lacrimogene sau cu efect paralizant, dispozitive pentru socuri electrice ori alte obiecte ce pot fi folosite pentru actiuni violente sau de tulburare a desfasurarii normale a derularii evenimentului.

Persoanele care vor incalca aceste prevederi vor fi indepartate din zona evenimentului de catre organizatori, chiar cu sprijinul organelor de politie, daca va fi cazul.

Zilele si orele cand pot fi depuse aceste declaratii sunt detaliate pe site-ul ,,clubsportivnavodari.ro’’

 

3.7. Echipament si conditii de concurs. Numere de concurs

Concurentii vor participa la competitie folosind propriul echipament. Se recomanda concurentilor sa poarte echipament de alergare corespunzator conditiilor meteorologice de la ora de desfasurare a competitiei (inclusiv incaltaminte adecvata).

Numerele de concurs vor fi puse la dispozitie de catre organizatori si se vor inmana concurentilor dupa completarea si semnarea declaratiilor pe propria raspundere.

Numerele de concurs se vor amplasa in zona pieptului/abdomenului a fiecarui concurent (pe partea din fata), astfel incat sa fie vizibile.

3.8. Start si limite de timp ptr curse

Ora 10.00 start cursa family run-limita de timp 10’

Ora 10.20 start cursa 10-14 ani-limita de timp 15’

Ora 10.40 start cursa 14-18 ani –limita de timp 20’

Ora 11.30 start cursa 18-50+-limita de timp 90’

 

3.9. Stabilirea rezultatelor

Clasamentul pentru fiecare categorie se face in ordinea sosirii fiecarui participant.

Se vor intocmi clasamente separate pe fiecare categorie de la fiecare proba. Lista categoriilor este detaliata la punctul 3.1.

3.10. Arbitrii de traseu

In diferite puncte ale traseului de alergare vor fi amplasati comisari de cursa (arbitri de traseu) care vor supraveghea respectarea traseului si a prezentului regulament de catre concurenti, iar in zona start/sosire vor inregistra fiecare trecere a concurentilor prin punctul respectiv. La sfarsitul cursei, aceste date vor fi cumulate si se va verifica numarul de treceri ale fiecarui concurent prin punctele respective. Daca unul dintre concurenti nu a cumulat numarul total de treceri prin toate punctele de control, atunci concurentul respectiv va fi descalificat.

Daca un comisar de cursa va observa o tentativa de ”taiere” (scurtare sau abatere) a traseului, concurentul respectiv va fi descalificat.

SECTIUNEA 4. ANUNTAREA SI INMANAREA PREMIILOR

4.1. Titluri si premii

La sectiunea 18-50  vor fi premiate locurile1, 2 si 3  de la categoria Masculin/ Feminin si sectiunea varstnici.

Premiile vor fi anuntate inainte de inceperea concursului. Pe langa premii, castigatorii vor primi si diplome. Toti participantii vor primi din partea organizatorilor tricouri si medalii.

Festivitatea oficiala de premiere va avea loc dupa terminarea curselor (aproximativ ora13.00) la locul de desfasurare a evenimentului.

SECTIUNEA 5. CONDITII ADMINISTRATIVE

5.1. Conditii administrative (pe timpul curselor)

Organizarea evenimentului revine Primariei Navodari care se ocupa de implementarea evenimentului si care pune la dispozitie arbitrii si voluntarii necesari bunei desfasurari a competitiei.

Pe durata desfasurarii cursei, participantii nu pot parasi traseul de alergare si nici nu il pot schimba, prin scurtare sau alegerea de trasee alternative, respectand si culoarul de delimitare trasat de catre organizatori si marcat cu banda. Participantii care renunta la cursa pe parcursul alergarii sunt rugati sa se prezinte in zona Start/Sosire pentru a anunta arbitrul de traseu din acea locatie despre acest abandon.

Competitia va beneficia de asistenta medicala pentru cazuri de accidentari care se va afla in apropierea zonei de start/sosire.

5.2. Conditii administrative (generale)

In conformitate cu legislatia in vigoare, Organizatorii vor face publice numele castigatorilor si premiile acordate in cadrul acestei Competitii. Lista castigatorilor va fi publicata dupa data de 30 mai 2016 pe site-ul Primaria Navodari

Organizatorii se obliga, de asemenea, sa respecte prevederile Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor cu caracter personal.

Ca atare, Organizatorii se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor cu caracter personal ale participantilor/ castigatorilor la prezenta Competitie si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial, al declaratiei participantilor pe propria raspundere si legislatiei in vigoare.

Concurentilor le este interzisa aruncarea oricaror resturi, gunoaie in zona de desfasurare a competitiei sub sanctiunea descalificarii din competitie. Acestia vor putea folosi fie cosurile de gunoi amplasate in parc sau sacii menajeri pusi la dispozitie de catre organizatori in zona de start/sosire. Organizatorii vor asigura la terminarea evenimentului eliminarea deseurilor si depunerea acestora in containerele aflate in zona parcului.

Este interzisa orice reclama comerciala sau politica de catre participantii crosului

Organizatorii isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament pana la data inceperii competitiei cu obligativitatea anuntarii modificarilor intervenite pe site si la locul de desfasurare a competitiei.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Formular de inscriere

Crosul Primaverii

 

Subsemnatul _____________________________, domiciliat în localitatea Navodari, strada ______________, nr. ___ , bl. ___, ap. ___ , judetul _____, telefon de contact ________________, email__________________, vârsta_______, pe propria răspundere, declar următoarele:

– am citit cu atentie regulamentul concursului Crosul Primaverii si sunt de acord cu acesta în totalitate;

– (DACĂ ESTE CAZUL) în calitate de părinte/ tutore al minorului ________________________ ______________________ sunt de acord cu participarea copilului meu sau minorului aflat sub tutela mea la competitia Crosul Primaverii, din data de 29 mai 2016;

– nu sunt legitimat ca sportiv la nici un club de atletism;

– sunt apt/ minorul pe care îl reprezint este apt/ din punct de vedere medical pentru a depune efort fizic prelungit ,specific crosului,în cadrul competitiei ,,Crosul Primaverii’’.

– am pregătirea fizică si psihică corespunzătoare/ minorul pe care îl reprezint are pregătirea fizică si psihică corespunzătoare pentru a alerga în cadrul Crosului Primaverii.

– cunosc implicatiile juridice ale participării la acest concurs si îmi asum întreaga răspundere în cazul implicării mele/ a minorului pe care îl reprezint/ într-un accident înainte, în timpul sau după concurs, pe traseu sau în zona de concurs.

– nu îi voi trage la răspundere pe organizatorii concursului în cazul în care voi fi descalificat din competitie / în cazul în care copilul meu sau minorul pe care îl reprezint/ voi/va fi descalificat din competitie pentru nerespectarea regulamentului concursului.

-sunt de acord ca organizatorii să folosească fotografiile sau înregistrările video care contin imaginea mea/a minorului pe care îl reprezint/, cu scopul promovării acestui eveniment.

-declar pe propria răspundere că am luat la cunostintă si voi respecta următoarele:

  • sunt interzise manifestările violente si lipsite de respect la adresa celorlalti participanti sau la adresa organizatorilor;
  • este interzisă participarea la eveniment în stare de ebrietate sau sub influenta drogurilor de orice fel;
  • voi respecta deciziile de sigurantă comunicate de organizatorii evenimentului pe toată durata traseului.

– datele de mai sus sunt exacte.

– atasez in copie actul de identitate

 

Data: ____________ Semnătura: _______________


V-a fost de folos:

3 votes, 1.67 avg. rating

Distribuiți:

csnavodari

Adăugați un comentariu